Tässäpä kuva uusista sukkasistani! Tein taannoin siskon kanssa "oravannahkakauppaa" ja sain häneltä kerän Austerman Steppiä. Blogistaniasta bongatuistan Jaywalker-sukista olen huomannut että tälläinen kirjavan sorttinen lanka sopii vallan hyvin malliin, joten tuumasta toimeen. Muutaman pikku muutoksen ohjeeseen tein, sillä neuloin kantalappuunkin mallineuletta ja kärkeen tein nauhakavennuksen. Ihan kivat tuli.  Joku muukin on tämän huomannut, mutta toteanpa minäkin: on muuten hurr-rrjan liukkaat sukat laminaatti-lattialla!



Minuun on tainnut iskeä sukkamania.... on nimittäin taas uudet sukat puikoilla!

Tilasin pari viikkoa sitten InterweaweKnits- lehtiä itselleni  ja nyt olen ihan rakastunut. Haluan tilata tuon lehden itselleni ihan kotiin kannettuna. Tykkään kovasti siitä. Ja harjaantuu siinä ruostunut (eikä se ikinä hyvä ole ollutkaan...) englanninkielen taitokin kun artikkeleita lukee.

Huomasin että Blogilista väittää blogini päivittyneen vaikkei niin olekaan tapahtunut.  Toivottavasti tuota ei tapahdu kovin usein, se on ärsyttävää. Minua ainakin vähän harmittaa jos menen jonnekin blogiin päivityksen perässä eikä mitään uutta olekaan. Varsinkin silloin se harmittaa, jos on kovasti kiire.

Olen tuota kävijälaskuri-asiaakin mietiskellyt. Tuo nykyinen elää ihan omaa elämäänsä tehden mitä tykkää. Uutta laskuriakin olen yrittänyt laittaa, huonolla menestyksellä.  Mutta mihin minä oikeastaan laskuria tarvitsen? Mitä minä teen sillä tiedolla, että kuinka moni on blogissani vieraillut? Arvontoja voi pitää ihan muuten vaankin, ei siihen tarvita välttämättä tasalukuja ym.  Kommentit ovat ainakin minulle paljon ilahduttavampia kuin pyörivä laskuri. Kommenteista tykkään.