Takana ihana viikonloppu, ihanien ihmisten kanssa! Olimme
Oups:n naisten kanssa viettämässä ristipistoleiriä Kalajoelle. Oli ihana nähdä pitkästä aikaa vanhoja tuttuja ja tutustua ihan uusiin ihmisiin. Olipa meillä kerrassaan mukavaa; tällä jaksaa taas pitkälle eteenpäin.


Meillä Oupsilaisilla oli sydän-teemainen vaihto ja viikonloppuna annoimme vaihdot saajilleen. Oli hienoa nähdä toinen toistaan upeampia pistelyitä ja taidokkaita viimestelyjä. Taitavia naisia, sanon minä!

Minä sain vaihdon
Lennulta.


Sain upean, upean sydän-koristeen, sydän-mallin ja kauniin väristä pistelylankaa! Oli lahjassa mukana suklaatakin.... hyvää oli! Lennu viimeistelee työt uskomattoman kauniisti ja tyylikkäästi. Kiitos!

Minä annoin vaihdon Marja-Liisalle (ei blogia).

 

Marika ilahdutti minua viikonloppuna hurjan runsaalla lahjalla! Lahja oli palkinto Venla-Avulle  neulomisesta. Olin se onnekas OuNe:laisista, joka neuloi eniten. Marika, lämmin kiitos yltäkylläisestä lahjasta!



Olen minä neulonutkin.... neuloin itselleni kesäpaidan puuvillalangasta.... siitä tuli mörvelöiden mörvelö ja joutui häpeämään kaapin perukoille. Odottakoon siellä kunnes jaksan sen purkaa. Mur.

Ja vielä, paljon kiitoksia edellisessä postauksessa esittelemäni enkelitaulun kommenteista!  Lämmittivät mieltäni kovasti, jokainen niistä! Kiitos!