Viime aikoina postaukseni ovat olleet kovin neulepainotteisia, mutta kyllä täällä silti vielä pistelläänkin. Ovat vaan vähän hitaampia valmistumaan kuin neulomukset. Todistusaineistoksi tämä kuva aktiivisesti tekeillä olevista keskeneräisistä pistelyistä. On niitä kaapin perukoilla muitakin, mutta saavat siellä vielä toistaiseksi ollakin. Uusia vaan tekisi kovin mieli hankkia ja aloitella.



Minun luonani oli eilen Oupsin tapaaminen ensimmäistä kertaa. Ihanaa kun jaksoivat tänne kauas ajella, minä kun en ihan Oulussa kuitenkaan asu! Ihania tuomisiakin toivat mukanaan; Ritva (ei blogia) lahjoi minua ikiomalla roskakorilla ja sydämellä! Tuo roskakori on sohvan käsinojalle juuri sopiva ja siihen on näppärä langanpätkät ja muut rippeet napata - ihan huippu-idea! Ja niin minun värinenkin. Mieskin tykkää kun langanpätkiä ei ole Ihan Joka Paikassa. Ja tuo sydän on niin, niin söpö.



Marika ja Niina toivat tullessaan kauniin, kauniin rasian (sisällä nami-keksejä!) ja kynttilän! Heti kun keksit on syöty, rasiaan muuttavat ristipistolankani!  Tuota rasiaa ei piilotetakaan kaapin perukoille. 



Vieraiden lähdettyä, Tyttäreni (8v) tuli sanomaan minulle: "Äiti, sinulla on ihania ystäviä".   Niin minunkin mielestäni. He ovat ihania ystäviä. Jokainen. Ihan jokainen. Kuin olisin tuntenut heidän paljon kauemmin kuin olenkaan.