Nyt on Syksy-Ystävä vaihto takana ja voi miten onnekas minä taas olinkaan! Sain Annelta niin minun tyyliseni vaihdon! Hän tietää että pidän kovasti Nimuen malleista ja pistelikin sitten minulle ihanan, ihanan Nimuen syys-keijukaisen. Näissä Nimuen malleissa on minusta suurta herkkyyttä, kauniita yksityyiskohtia ja upeat värit. Niin tässäkin keijussa! Ja kun siihen lisätään Annen taitava pistely ja huolellinen viimeistely, niin tulos on kertakaikkisen upea! Kiitos, kiitos, kiitos Anne!!

 

 


Minä pistelin Syksy-ystävä vaihdon Maijalle. Kun sain kuulla että saan pistellä Maijalle, minulle tuli varma tunne siitä että haluan pistellä juuri tämän mallin ja näillä sävyillä. AIka kauan taistelin itseni kanssa että onko malli syys-malli, mutta sovin sitten itseni kanssa että mallin kuva kertoo niistä kesän viimeisistä päivistä, jolloin jo syksy tuntuu ilmassa :) Ja värit ovat mielestäni syksyiset. Eli näillä mentiin.