Syyspiristäjä lähetti minulle eilen aivan täydellisen, ihanan, onnistuneen piristyksen! En tiedä, olisiko parempaa voinut ollakaan!  Olen jo kauan etsinyt borderterrieriaiheista pistelymallia, mutta yritykseksi on jäänyt. Yhden löysin vaan se oli ihan kökkö. Mutta tämä on upea ja aidon näköinen! Sellainen jonka olen halunnut. Ja tämän mallin koiran ilme on ihan samanlainen kuin vanhemman  borderimme! Olen aivan ihastuksissani tästä mallista.



Malli on melkoisen iso ja työläs, mutta heti sitä on päästävä aloittamaan. Sopivan kankaan löysin jo varastoistani ja langat on jo tilattuna malliin. Josko jo loppuviikosta pääsisin tätä aloittamaan! 

Kuka ikinä oletkaan, ihana olet!  Kiitos!

**

Ystävän kanssa tehtiin vaihtokauppaa. Minä tein hänelle haluamansa huivin.


Aika mones tekemäni Revontuli ja tämäkin Evilla-langasta, väristä Sateenkaari. Upeaa väriloistoa!