Kamera oli hukkateillä ja nyt kun se löytyi (juu, sieltä minne sen olin jättänyt...) pääsen kuvaamaan ja esittelemään Syyspiristäjältä saamani ihanan rasian sisältöineen!


Rasian kannessa on tosi kaunis ja herkkä pistely, ja kuten muissakin häneltä saamissani, huolellinen viimeistely.  Taitava hän on!  Ja ette usko miten paljon Hän oli saanut nauhoja mahtumaan rasian sisään!

 

Kiitos, kiitos, kiitos!


***

Vähän aikaa sitten sain Sytyck-haasteenkin.

Haasteesi on POPPING & LOCKING. Nyt sinulla on elämäsi tilaisuus perehtyä neuleiden viimeistelyyn: pingotukseen ja kappaleiden yhdistämiseen! Tai ehkä olisit kiinnostunut oppimaan kappaleiden yhdistämisen työn edetessä?! Onko TTS-metodi jo tuttu? Entä miten olisi silmukoiden luominen jollain uudella tavalla? Tai opettele domino- ja konttineulontaa! Haasta itsesi etenemään askel, yksi neuleen osa, kerrallaan!

Tätä olen nyt kovasti pohdiskellut ja tuumaillut. Pingottamisen ja kappaleiden yhdistämisen minä periaatteessa hallitsen (paitsi että saumoista tulee usein rumia...). Kappaleiden yhdistämistä työn edetessä en ole kokeillut, periaatteen kuintekin tiedän. TTS-metodi ei ole tuttu, mutta olen aikeissa mennä tammukuussa kurssille sitä oppimaan. Silmukoita osaan luoda ainakin kolmella tavalla; varmasti on vielä muitakin tapoja mutta nämä riittävät tässä vaiheessa minulle.  Domino- ja konttineulontaa en ole ikinä kokeillut ja tekniikatkin ovat ihan outoja. Ehkä kehittelen jommasta kummasta jotain ja voisihan siinä samalla opetella tekemään kauniita saumojakin. Tästä ajatuksesta lähden liikkeelle!