Hiihto/talviloma alkaa olla loppusuoralla ja kotiin palailtiin reissusta eilen illalla. Tulipas tehtyä vähän (?) lankaostoksia Tapion kaupasta (pst. heille tulee verkkokauppa huhti-toukokuussa!!). Jotain uuttakin -ainakin minulle uutta- löytyi.


Tässä uusia sukkalankoja! Minulle nämä ovat ihan uusia tuttavuuksia ja testausmielessä ostettuja. Vasemmanpuoleiset Idenan Raggegarn-sukkalankaa (80% villaa, 20% polyamidia), puikkosuositus 3.5, 50g=105m. Tämä on tosiaan vähän paksumpaa sukkislankaa, sormituntuma vähän karkea. Myyjä kehui kovasti tätä lankaa. Ostin tuota punaista ja tumman ruskeaa.   Oikella olevat namupunaiset ovat Marks&Kattensin uutta sukkalankaa (75% villaa, 24% polyamidia), 50g=210m. Sormituntuma oikein pehmeä ja siloinen :)



Tämä on kaunis kerä! Marks&Kattensn MultiMohair. Pehmeä ja pörröinen. Millainen neulepinta mahtaa tulla tälläisestä kerästä?

 

Tässä Dropsin Alpacaa, Jannea, Maijaa ja Alfaa. Ja kaikille on suunnitelma valmiina. Juu-u.... kannatti helmikuu hamsteroida ja olla langanostolakossa....!

Aiempiin ja vanhempiin  postauksiin on tullut kommentteja blogittomilta, vastailen tähän.
Viena: Kiitos viestistäsi! Asiakas, joka kotelon teki, ei ole enää meillä kuntoutumassa. Puikkokoteloille ei ole nyt tekijää.
Salainen sukankutoja: Voi harmi, olen unohtanut laittaa mitat ilm.lomakkeeseen. Tässä ne nyt ovat: Jalkani on kokoa 38 (23-24 cm). Siro nilkkani on ympärysmitaltaan 24 cm.

Olen minä vähän neulonutkin. Kiri Kamenasta on pian valmis, sukat ja pipo ovat myös puikoilla.