Syyspiristäjä on paljon nopeampi muistamaan minua kuin minä bloggaamaan! Pari päivää sitten sain ihanan koirakortin ja tänään tuli jo toinen muistaminen!  Ihan huisia! Sain tosi veikeän talomallin ja siihen kuuluvat söpöiset leppäkerttunapit. Mallin suunnitelija onkin taas uusi tuttavuus minulle. Tuhat kiitosta sinulle :)

 

Tänään tuli muutakin kivaa postia!

Uskomattoman ihana neulekirja! Olen ihan häkeltynyt kirjan upeista kuvista, mielenkiintoisista malleista ja ihan kaikesta!  Tämä oli kyllä ihan paras ostos neulerintamalta pitkiin, pitkiin aikoihin.

Oupsi muisti Ullaa peitolla. Kaunis siitä tulikin! Minä pistelin siihen tämän lumiukon.

Malli on Helen Wind:n ABC-country- kirjasta "ABC Bonhomme" osanen ja sekin vähän muokattuna.

Oupsin RR saapui kotiin ja siitä tuli todella upea! Niin upea, että se ansaitsee ihan oman postauksen lähipäivinä! Se on täynnään mitä upeampia taloja ja yksityiskohtia.