Olipas tänään kiva päivä!

Vietimme OUPS:n tapaamista
Marian luona ja voitte uskoa; meillä oli tosi hauskaa! Vaihdoimme tänään jouluvaihto-pistelyitä ja oli tosi ihana nähdä mitä kaunista itse kukin oli tehnyt. Minä sain Ritvalta aivan ihanan koristeen, nami-suklaata, kauniin itse tekemänsä enkelin ja kortin. Sitä minä kyllä vähän ihmettelen, että miten ihmeessä Ritva on osannut koota nii-iin minun näköiseni lahjan! Kiitos ja halaus!



Minä pistelin lahjan Leenalle. Minulla oli ilo tutustua Leenaan taannoisella OUPS:n mökkireissulla. Malli on freebie. Olen itse ollut jo kauan tykästynyt kyseiseen malliin ja kun kuulin että saan pistellä vaihdon Leenalle, tuli tämä enkelimalli heti mieleeni.  Lisänä paketissa oli jouluservettejä ja suklaata.



Oli hauska sattuma saada Elliltä juuri tämä malli pisteltynä! Yksi lempimalleistani :)