Enkä ehtinyt edes hyviä jouluja toivotella teille muille bloggaajille! Nyt täytyy toivotella siis hyviä välipäiviä ja loppuvuotta. 

Minä olin jouluaattoon asti töissä ja joulupäivänä vasta jäin vapaalle. Vapaalla ollessani olen ollut hyvin "kiireinen".... olen nukkunut, rakentanut legorobotteja pojan kanssa, nukkunut, tehnyt helmitöitä tyttären kanssa, nukkunut, pelannut lasten kanssa pelejä, nukkunut ja nukkunut. Siinä minun kiireeni. Ja vähän joka väliin hieman syömistä. Näin ladataan akkuja tulevaan vuoteen.

Olen tehnyt hyvin vähän käsitöitä. Yhden kirjoneulelapasen ja ristipistoja jonkun verran. Juu, luitte oikein.... tehnyt ristipistoja. Jokunen vuosi sitten tein paljon ristipistoja, vähintäänkin yhtä paljon kuin nyt olen viimevuosina neulonut.  Silloin minulle kertyi paljon lehtiä, malleja, lankoja, pakkauksia. Ja jäin minulle monta keskeneräistä työtäkin kun pistelyinnostus vaihtui neulomiseen. Nyt kun neulasormea on taas alkanut syyhytellä, oli kiva kaivella vanhat kätköt esiin ja jatkaa keskenjääneitä töitä siitä mihin viimeksi on jäänyt. Pitäisi jossain vaiheessa kuvata vanhoja ristipistotöitä ja laittaa tännekin näytille (jos läpäisevät sensuurin ja kriittisen silmäni). Ja voisihan sitä ristipistorinkiinkin liittyä.

Jouluaattona oli kiva avata JYV-paketti! Tuhannet kiitokset Sirpalle (ei blogia)! Lahja oli tosi mieluinen ja niin kauniisti paketoitu! Lahjassa oli myös namusia, mutta "jostain syystä" niitä ei ole enää...  En muistanut ottaa Sirpalle lähettämästäni lahjasta kuvaa. Se sisälsi kolme kerää punaista Alfaa, puolukkasaippuaa ja enkelinenäliinoja.