Tälläisiä minä olen neulonut viime päivinä, helppoja ja nopeita.
Kirjavat ovat OnLine- sukkalankaa, riittoisaa sellaista. Tein kerästä itselleni (vuodenvaihteessa blogattu) kokoa 38 ja nyt Tytölle kokoa 30 sukat ja vieläkin sitä riittäisi esim. vauvan sukkiin. Minulta tilattiin potralle pojalle kahdet villasukat. Pojalla (7kk) on rintava jalka ja paksut pohkeet. Tässä hänelle vihreästä Dropsin Alpacasta kaksinkertaisena neulotut ja siniset Maijasta neulotut sukat.



Tämä neulomus taas kaikessa yksinkertaisuudessaan on tuottanut ihan liikaa harmaita hiuksia. Hihoja teen jo toista kertaa, mutta ehkäpä tällä silmukkaluvulla saan  kaiken stemmaamaan. Todistusaineistoa tässä:


Tämä on saatava nyt alkuviikosta valmiiksi, pois Hamsterikuukauden tieltä. Monet ovat jo teroitelleen puikkojaan ja hioneet strategioitaan Hamsterikuukaudelle. Minun neulomisvauhtini ei nykyään päätä huimaa (lapset sairastavat, töissä on kiire ja aika raskastakin), joten minun suurin tavoitteeni on olla ostamatta lankaa kuukauden aikana :)  Siinä sitä tavoitetta kerrakseen!  Olen minä neulomisiakin suunnitellut, aloitan kirjoneulelapasista. Ne ovat minulle hitaita ja työläitä tehdä, mutta sellaisiin aion tarttua. Malli ja langat on jo kaivettu Lankavuoren kätköistä.