Eilen tuli postissa Suuri käsityölehti ja tänään sekä Moda että Kauneimmat Käsityöt.

Suuri Käsityö-lehdestä ei oikein voi sanoa mitään..... Blääh.... huono. Lehdessä ei ollut minulle mitään. Yksi Rowanin villatakki vähän kiinnosti, mutta kuvasta ei saanut ollenkaan käsitystä että millaisesta on kyse. Pian päättyy tilaus. Onneksi.
Moda oli ihan kiva. Mukavia kuvia katsella, mutta en vielä tiedä montako menee toteutukseen asti. Jaeger:n mallit ovat kauniita, naisellisia. Lehden lastenmallit ovat ihan kivoja.  Tätä lehteä pitää vielä mutustella ja maistella :) Tykkään.
Kauneimmat käsityöt-lehdestäkin tykkään, vaikkakin monet mallit (Drops) ovat jo netissä saatavilla.  Lehdestä niitä on mukavampi katsella. Muitakin kivoja malleja; toteutan jossain vaiheessa varmasti muutamia.

Viimeviikolla lainasin kirjastosta nämä. Viikinkineuleet on ollut minulla jo monasti lainassa ja aina vaan se on yhtä inspiroiva. Palmikot eivät ole minun intohimoni, mutta silti tämä kirja on ihana!
Folk knitting in Estonia-kirja on myös kiva. Kauniita kirjoneuleasusteita  (lapasia, sormikkaita ja sukkia), taattua Nancy Bushin laatua. Tämän haluaisin itselleni.
Neulojan Käsikirjaa on kiva katsella. Tekniikkaosuus on aika pliisu, mutta mallineuleita on aina mukava selailla ja antaa ideoiden syntyä omissa ajatuksissa.

Sain minä tänään lankapostiakin. Tai oikeastaan  tänään vasta ehdin tämän tilaamani paketin postista hakea.

Eikö olekin ihania?? Minä tykkään oikein kovasti! Eli kaksi kerää kutakin Opalin sukkalankaa. Uskomattoman ihanat värit.... niin minun värisiäni :) 

Alkainko lukea neulelehtiä, neuloisinko uudesta langasta sukkia vai neuloisinko edellisessä postauksessa esitellyn neuleen vartalokappaleen valmiiksi ? Kaikkea tätä -koko ilta aikaa !

Edit:
KÄÄK!!!! Mihin minun kävijälaskurini on kadonnut?????