Taas on kaikenlaista pientä neulomusta esittelyä vailla.  Tässäpä ensimmäisenä  Seitsemän Veljestä -langasta neulotut villasukat. Mallineule on  napattu Folk knitting in Estonia-kirjan Juta`s Stockings-sukilta. Lahjasäkkiin.


Tässä taas kauluri Alfa-langasta. Ohje pään uumenista. Lahjasäkkiin.


Ja nämä lapaset.... miten voi olla lapasten neulominen näin työlästä?! Ohjeessa ei todellakaan mitään vikaa, mutta minun kirjoneule-taidoissani sitäkin enemmän! Neuloin ja purin ensimmäisen lapasen kolme kertaa, enkä vieläkään ole tyytyväinen :(   Ajattelin antaa nämä Sydänlapaset joululahjaksi sydänystävälle, mutta en tiedä vielä kehtaako noita antaa.  Lankana on näissä käytetty punaista Maijaa ja vaaleanpunaista Gjestalin Naganoa. Olen aina ihaillut upeiden kirjoneuleiden tekijöitä ja näiden lapasten myötä ihailuni nousi entisestään. Pitsit ja pintaneuleet ovat minun juttuni, mutta en minä silti vielä kirjoneuleitakaan aio unohtaa.... otan tämän haasteena :)


Jouluun on enää muutama yö ja minä lopetan näihin lapasiin jouluneulomukset. Tänä jouluna en tosin lahjaneulomuksista ottanut mitään stressiä, tein vain sen mikä kivalta tuntui.

Seuraavaksi aion selättää sen pahasti ufoutuneen villatakin!  Ja Tyttö tilasi pitsihuivin ja Sydänlapaset....  Ja pitsihuivi itselle, Kiri ja Liisan Lilja menivät nekin joululahjoiksi.